INFORMATION STORE
Alle belanghebbenden kunnen met NEXUS / INFORMATION STORE eenvoudig gepersonaliseerde rapporten en dynamische dashboarden (laten) creëren, grote hoeveelheden data onderzoeken en belangrijke inzichten ontdekken. Ideaal geschikt voor controllers, zorgmanagers, vakgroepen en teamleiders.
INFORMATION STORE stelt gebruikers in staat om klinische, financiële en operationele gegevens te verkennen met behulp van visuele weergave en nader te analyseren. Hiermee worden nieuwe inzichten ontdekt, wat leidt tot betere zorg, kostenbesparingen en een betere patiëntervaring. Relevante dashboards worden per gebruikersgroep geconfigureerd. Kwaliteitsaanleveringen en real time procesdata is bijvoorbeeld op een fz-afdeling van wenselijk belang. Met de geïntegreerde NEXUS / INFORMATION STORE positioneert NEXUS deze belangrijke stuurinformatie direct in de werkomgeving van de professional. Belangrijk om te vermelden is dat de data niet extra geregistreerd hoeft te worden maar tijdens de behandeling wordt vastgelegd. Met de NEXUS / INFORMATION STORE is naast historische patiënten data ook real time procesinformatie te generen. De INFORMATION STORE maakt volledig geïntegreerd onderdeel uit van de productsuite van NEXUS.
Geïntegreerd
Volledige harmonisatie met NEXUS-ECD
Snel inzicht
Realtime stuurinformatie op dashboard
Efficiënt
Optimaliseer alle werkprocessen
Dashboard
Visueel afgestemd op gebruiker
Ervaar de software!
Altijd toegang tot de juiste gegevens op het juiste moment, óngeacht de locatie vanuit waar je werkt! Dát is de NEXUS / OPNAME! applicatie. Specifiek ontwikkelt voor de zorgverleners die ook ná de reguliere openingstijden van de zorginstelling verantwoordelijk zijn voor de opname van (klinische) cliënten. De applicatie is voor- en samen met het zorgveld ontwikkelt en is daarmee zeer eenvoudig en praktisch in het gebruik. Denk hierbij aan volledige inzage op bedplanning, verblijfsdagzwaarte en de directe harmonisatie met het logistieke systeem. Bent u benieuwd hoe de software eruit ziet? We tonen het u graag!
Altijd en overal!
Bínnen kantoortijden wordt de zorglogistieke verantwoording ondersteund binnen NEXUS / ZORGLOGISTIEK. Buiten kantoortijden is dit minder vanzelfsprekend door het ontbreken van secretariële ondersteuning op de opnamelocaties. Niet iedere zorgverlener is even vertrouwd met de rijke functionaliteiten in ZORGLOGISTIEK. Daarom wordt vaak in losse formulieren of in Excellijsten de opnamegegevens van de cliënt vastgelegd en op maandagochtend verwerkt door het secretariaat. Voor ANW-hoofden (Avond- Nacht en Weekend hoofd) en plaatsingscoördinatoren ontbreekt daardoor een actueel overzicht van de bed-plaatsingen. Doordat de NEXUS / SUITE niet tijdig wordt voorzien van cliëntinformatie, worden zorgverleners beperkt in tijdige zorglogistieke en zorginhoudelijke verantwoording. Dit gaat ten koste van optimale kwaliteit en continuïteit van zorg en vormt een risico voor de cliëntveiligheid. Met de OPNAME! app is dit scenario voorgoed verleden tijd!
Vloeiende administratie
Méér tijd voor de cliënt, en relevante informatie op de momenten waar het er toe doet. Als zorgverlener én zorgorganisatie verwacht je de beste ondersteuning vanuit het elektronisch cliëntendossier (ECD). Met onze mobiele applicaties faciliteren we zorgverleners en ondersteunend personeel met locatie-onafhankelijke tooling voor optimale efficiëntie en gebruikersgemak. Alle onze mobiele oplossingen worden samen met eindgebruikers ontwikkeld en zijn daarmee volledig afgestemd op het de dagelijks werkprocessen! NEXUS / OPNAME! biedt 1) altijd een actueel bed bezettingsoverzicht en de mogelijkheden tot plaatsen-, overplaatsen- en beëindigen van een plaatsing, 2) kan het ANW-hoofd of crisis medewerker cliënten overplaatsen of even in een wachtrij plaatsen, om een kamer beschikbaar te maken voor een acute crisis cliënt. En 3) tevens bewaakt en ondersteund het de achterliggende zorglogistieke en financiering vereisten.
Gebruiksvriendelijk
Het ECD vormt de kern van de zorgregistratie en dossiervoering voor cliënten. Bij NEXUS hechten wij enorm veel waarde aan de gebruiksvriendelijkheid van onze systemen. Dat betekent zo min mogelijk kliks en zo relevant mogelijke informatie afgestemd op het type gebruiker. Zo ook bij onze mobiele oplossingen. Naast het gebruikersgemak leveren wij applicaties die volledig ondersteunend zijn aan de daadwerkelijke werkzaamheden en bieden daarbij een interface die geheel is afgestemd op de gebruikersbehoefte.
Specifiek voor u
Ons zeer complete portfolio aan mobiele applicaties is per vakgebied volledig afgestemd op de eindgebruiker. Hierdoor garanderen wij een optimaal gebruiksgemak voor iedere doelgroep! De NEXUS apps zijn feilloos geharmoniseerd met de specifieke behoefte per afdeling en specialisme. Hierdoor krijgen alle gebruikers en zorgverleners op intuïtieve wijze direct toegang tot de voor hen meest essentiële informatie. De eenvoudige inlog maakt de software daarbij zeer laagdrempelig in gebruik.
Uw voordelen
- Geïntegreerd BI platform op basis van Qlik Sense
- Met één klik (visuele) data-analyse van grof naar fijn met doorklikmogelijkheden tot patiëntniveau
- Exporteren naar PDF, Excel en afbeeldingen
- Gecombineerd met NEXUS / FACSTSHEET voor realtime overzichten en EDA voor externe data aanleveringen
Samenhangende oplossingen
Omdat al onze producten op hetzelfde framework worden gefundeerd vormen de oplossingen automatisch een integraal onderdeel van de complete NEXUS-suite.
Meer informatie
Bovenstaande oplossingen vormen een greep uit de oplossingen van NEXUS Nederland. Bent u benieuwd welke software integraal in ons suite-pakket zit verwerkt? Of wilt u meer weten over onze modulaire (best-of-breed) oplossingen die we naast de suite-integratie tevens als stand-alone applicatie aanbieden óngeacht bronsysteem? Klik dan hier of neem contact met ons op. We helpen u graag verder.
Contactpersoon
Jean Paul van Zijl, saleslead
Heeft u vragen over de mogelijkheden en integreerbaarheid van onze oplossingen? Ik help u graag bij uw oriëntatie.
Contact opnemen:
jpvanzijl@nexus-nederland.nl
+31(0)6 1184 0382