Volledige agendafunctionaliteit voor
ambulante- en klinische zorgmedewerkers

AGENDA! APP

De mobiele NEXUS / AGENDA! applicatie is speciaal ontwikkelt voor ambulante medewerkers, FACT-team medewerkers, en klinisch- & poliklinische medewerkers die snel en eenvoudig toegang willen tot alle agendafunctionaliteit. Zélfs vanaf de privé telefoon!

De NEXUS / AGENDA! app helpt de zorgverlener en client in effectieve agenda planning. Denk hierbij aan afsprakenbeheer, , het maken- en wijzigen van afspraken, inzage in de agenda van collega's en tijdsverantwoording. Gebruikt de (ambulant) zorgverlener bijvoorbeeld ook de DOEN! app om de caseload vanuit zijn mobiel te raadplegen? Geen probleem! De gebruiker kan eenvoudig tussen de apps wisselen, waarmee geen gegevens van de cliënt achterblijven op het device en de AGENDA! app weer eenvoudig via pincode toegankelijk is. De mobiele applicatie maakt volledig geïntegreerd onderdeel uit van de productsuite van NEXUS.



Geïntegreerd

Volledige harmonisatie met NEXUS-ECD



Snel en eenvoudig

Zeer gebruiksvriendelijk



Efficiënt

Afsprakenplanning op locatie



Anyplace

Overal toegang tot agendabeheer

Ervaar de software!

Altijd toegang tot de juiste gegevens op het juiste moment, óngeacht de locatie vanuit waar je werkt! Dát is de NEXUS / AGENDA! applicatie. Specifiek ontwikkelt voor de zorgverleners die veel op pad zijn en locatie-onafhankelijk zorg verlenenen aan cliënten. De applicaties is voor- en samen met het zorgveld ontwikkelt en is daarmee zeer eenvoudig en praktisch in het gebruik. Denk hierbij aan dossierinzage, het doorvoeren van tijdsregistraties en ook het maken van (nieuwe) zorgafspraken met de cliënt. Bent u benieuwd hoe de software eruit ziet? We tonen het u graag!


Demo aanvragen

Specifiek voor u

Ons zeer complete portfolio aan mobiele applicaties is per vakgebied volledig afgestemd op de eindgebruiker. Hierdoor garanderen wij een optimaal gebruiksgemak voor iedere doelgroep! De NEXUS apps zijn feilloos geharmoniseerd met de specifieke behoefte per afdeling en specialisme. Hierdoor krijgen alle gebruikers en zorgverleners op intuïtieve wijze direct toegang tot de voor hen meest essentiële informatie. De eenvoudige inlog maakt de software daarbij zeer laagdrempelig in gebruik.

Altijd en overal!

De mobiele AGENDA! app ondersteunt ambulant medewerkers met volledige agendafunctionaliteit óngeacht locatie.. Hierdoor zijn uw medewerkers niet meer afhankelijk van het ondersteunend secretariaat of de vaste werkplek. De AGENDA! app zorgt ervoor dat gebruikers altijd en overal toegang hebben tot alle agenda-informatie. Simpel en snel, direct vanaf de smartphone! Wilt u ook toegang tot de volledige caseload van cliënt? Ook dat kan! Klik hier voor meer informatie over de DOEN! app.

Uw voordelen

  • Altijd online de afspraak gegevens met tijdverantwoording bij de hand
  • Afspraken maken voor uw eigen cliënten, direct gekoppeld aan de juiste zorg en financiering
  • Samen met eindgebruikers ontwikkeld, volledig afgestemd op het dagelijks proces
  • Snelle toegang tot de App door gebruik van pincode

Meer informatie

Bovenstaande oplossingen vormen een greep uit de oplossingen van NEXUS Nederland. Bent u benieuwd welke software integraal in ons suite-pakket zit verwerkt? Of wilt u meer weten over onze modulaire (best-of-breed) oplossingen die we naast de suite-integratie tevens als stand-alone applicatie aanbieden óngeacht bronsysteem? Klik dan hier of neem contact met ons op. We helpen u graag verder.

Contactpersoon
Jean Paul van Zijl, saleslead
Heeft u vragen over de mogelijkheden en integreerbaarheid van onze oplossingen? Ik help u graag bij uw oriëntatie.

Contact opnemen:
jpvanzijl@nexus-nederland.nl
+31(0)6 1184 0382

Heeft u hulp nodig? We helpen u graag!
Contact Mail
X
Lightbulb
Waar bent u naar opzoek? Afdelingen, deskundigen, behandelcentra en locaties
Niet het gewenste resultaat? Gebruik de algemene zoekfunctie. Zoekopdracht