WORKFLOW MANAGER
Kwalitatief hoogwaardige zorg wordt in de Nederlandse ziekenhuizen geleverd door een team aan zorgprofessionals. Deze digitale samenwerking wordt door NEXUS binnen de workspaces van de zorgprofessionals optimaal gefaciliteerd met de NEXUS / WORKFLOW manager.
De NEXUS / WORKFLOW MANAGER ondersteunt de zorgprofessional door middel van (dynamische) werklijsten. De zogeheten ‘dynamische werklijsten’ kunnen ‘patiënt specifieke’ taken bevatten, patiënt overstijgend zijn of in het geheel niet patiënt gerelateerd. Gebruikers kunnen taken aanmaken op een eigen werklijst, taken maken en toewijzen aan personen of groepen, taken aannemen die zijn ontvangen door de groep waarin de gebruiker actief is, en natuurlijk een taak afhandelen (afvinken) zodat deze verdwijnt uit het takenoverzicht van een specifieke werklijst. De genoemde functionaliteit werkt direct vanuit de statusvoering maar ook vanuit 3e partij applicaties als PGO’s , Portalen, Apps en/of Applicaties die taken (of vragen) uit te zetten.
Afdeling overstijgend
Digitale samenwerking
De beste zorg
Multidisciplinaire aanpak
Snel en eenvoudig
Optimale ondersteuning
Digitale werklijsten
Duidelijk, efficiënt en betrokken
Ervaar de software!
Méér tijd voor je cliënt, en relevante informatie op de momenten waar het er toe doet. Als zorgverlener én zorgorganisatie verwacht je de beste ondersteuning vanuit het elektronisch patiëntdossier (EPD). Zowel vanuit behandelperspectief als vanuit de zorginstelling zelf wil je zo volledig mogelijk gefaciliteerd worden in alle werkzaamheden. NEXUS biedt u daarom een optimaal systeem waarin iedere gebruiker vanuit zijn of haar functierol een vloeiende ondersteuning geniet die specifiek is afgestemd op de werkzaamheden van de gebruiker.
Statusvoering
Vanuit de statusvoering kan de specialist direct acties op zijn eigen werklijst plaatsen, of acties uitzetten naar de polimedewerkers. Bij de aanmelding van een patiënt voor een MDO, wordt deze automatisch op de MDO-lijst gezet. Deze lijst is vervolgens inzichtelijk voor alle deelnemers ter voorbereiding en afhandeling van het MDO.
Portaal harmonisatie
Een specialist krijgt meldingen op zijn eigen werklijst wanneer een patiënt via het portaal een vraag heeft gesteld. Ook als er door de polimedewerker genoteerd wordt dat er een telefonische vraag is gestel, komt hier automatisch melding van op de werklijst. Adviezen en vragen van collega’s kunnen ook via de werklijst lopen.
Uw voordelen
- Optimale digitale samenwerking tussen meerdere afdelingen en specialismen
- Multidisciplinaire betrokkenheid van medisch specialisten
- Directe inzage in alle relevante informatie per gebruikersgroep
- Volledige harmonisatie met derde-applicaties voor eHealth toepassingen
PGO-uitwisseling
Patiënten kunnen op een eigen app naar keuze, al hun medische gegevens inzien. Dus niet alleen vanuit het ziekenhuis, maar ook vanuit de huisarts, de ggz-instelling, en alle andere zorgaanbieders. Zo’n app wordt een Persoonlijke Gezondheidsomgeving (PGO) genoemd. Als onderdeel van het VIPP-programma voor de ggz, én het (nieuwe) VIPP5 programma voor ziekenhuizen, staat uitwisseling met PGO’s hoog op de agenda. “Voor beide trajecten verzorgt NEXUS de rol van DVZA waarbij de SAAS-oplossing op ieder type bronsysteem kan worden aangesloten. Dit betekent dat ook niet-NEXUS bronsystemen gebruik gaan maken van deze techniek”, aldus Erik Toet.
Meer lezen
Samenhangende oplossingen
Omdat al onze producten op hetzelfde framework worden gefundeerd vormen de oplossingen automatisch een integraal onderdeel van de complete NEXUS-suite.
Meer informatie
Contactpersoon
Klaas de Jong, accountmanager ziekenhuizen
Wilt u ontdekken hoe onze oplossingen u ondersteunen bij uw dagelijkse werkzaamheden? Ik kom het u graag demonstreren.
klaas.de.jong@nexus-nederland.nl
+31(0)6 5347 9662